preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
EU PROJEKTI

Srednja škola Jelkovec trenutno je uključena u tri EU projekta, te je obrada prijave za još jedan u tijeku.

Natjecanja

Učenici Srednje škole Jelkovec, ove 2021. godine, uspješno su sudjelovali na natjecanjima učenika srednjih strukovnih škola Hrvatske World Skills Croatia te INOVA-MLADI i osvojili mnoge medalje i priznanja.

e-Twinning
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 4. 2012.

Ukupno: 495666
Ovaj mjesec: 837
Ovaj tjedan: 291
Danas: 13
Flag counter

Flag Counter

since 27. 1. 2021.

EU PROJEKTI SŠ JELKOVEC

FORMATIVNO KODIRANJE (Formative coding) - Erasmus+ projekt

Srednja škola Jelkovec uključila se u EU PROJEKT - FORMATIVNO KODIRANJE (Formative coding) - Erasmus+ projekt(Ključna aktivnost 1 - mobilnost u svrhu učenja za pojedince)


CILJEVI AKTIVNOSTI, programa i/ili projekta
Utjecaj na školu:
- uvođenje inovativnih metoda poučavanja u nastavu;
- interdisciplinarni pristup u poučavanju kodiranja;
- razvoj i jačanje europske dimenzije djelovanja škole;
- suradnja sa školama iz drugih zemalja Europske unije;
- poboljšanje kvalitete suradnje između nastavnika i učenika; bolja koordinacija rada unutar škole;
- jačanje timskog rada unutar kolektiva;
- veća potpora i uključenost ostalih ciljnih skupina (lokalna zajednica, tvrtke, roditelji, itd.).
Utjecaj na nastavnike:
- implementacija elemenata projektne nastave, učenja istraživanjem u izvođenje nastave;
- adekvatna primjena formativnog vrednovanja;
- jačanje motivacije (novi ciklusi usavršavanja, dodatni angažman, pokazivanje inicijative u unaprjeđenje rada, itd.) stimuliranje razvoja europske dimenzije škole kroz kontakt s nastavnicima iz različitih zemalja;
- povećanje razine aktivnog korištenja stranog jezika.
Utjecaj na učenike:
- razvoj ključnih kompetencija: kritičko razmišljanje, rješavanje problema, samostalnost, istraživački duh, razvoj komunikacijskih i organizacijskih vještina te globalna osviještenost;
- jačanje motivacije kroz suradnički odnos i preuzimanje odgovornosti za vlastito obrazovanje;
- kvalitetna povratna informacija o napretku u radu
- korištenje računalnog razmišljanja NAMJENA aktivnosti, programa i/ili projekta
Sve naučene vještine i znanja nastojat će se utilizirati u samoj nastavi, u obliku planova za pojedinačne satove, projekata u redovnoj i dodatnoj nastavi, projekata na platformi eTwinning, itd. Dugoročni plan je transformirati cjelokupnu nastavu kako bi što bolje odgovarala na izazove 21. stoljeća, i to razvojem ključnih kompetencija kod svojih učenika i nastavnika. Zadatak nastavnika koji će sudjelovati u ovom projektu bit će prenijeti naučeno svojim kolegama, testirati inovativne metode poučavanja u samoj nastavi i analizirati rezultate primjene istih. Na taj način će se potaknuti kvalitetnije samovrednovanje nastavnog procesa i rast kvalitete rada škole.
58
NOSITELJI aktivnosti, programa i/ili projekta i njihova odgovornost
• koordinatorica projekta Anita Dičak Majić, prof.,
• ravnatelj škole Marko Kovačević, dipl. ing.
• računovotkinja Suzana Gerić
• voditeljica smjene – Alma Osmančević.
• profesorica stranog jezika NAČIN REALIZACIJE aktivnosti, programa i/ili projekta • jezična i međukulturna priprema • sudjelovanje na strukturiranim tečajevima • radni sastanci • diseminacijske aktivnosti (radni sastanci unutar školskog kolektiva, izvođenje nastave, uređivanje web stranica, online platforme, aktivnosti u lokalnoj zajednici i županijskim stručnim vijećima) VREMENIK AKTIVNOSTI, programa i/ili projekta
• Trajanje projekta: 31.12.2020 - 28.02.2022
• termini održavanja aktivnosti će biti naknadno dogovoreni detaljan TROŠKOVNIK aktivnosti, programa i/ili projekta
Individualna potpora
6.912,00 EUR
Putovanje
2.350,00 EUR
Kotizacija
2.800,00 EUR
Ukupno
12.062,00 EUR
NAČIN VREDNOVANJA i način korištenja rezultata vrednovanja
- Proces diseminacije uključivat će niz aktivnosti čije će se vrednovanje obavljati uz pomoć mjerljivih parametara: broj obrađenih Europass Mobility dokumenata; broj edukacija za nastavnike u školi;
- broj učenika uključenih u aktivnosti diseminacije rezultata;rezultati analize anketa provedenih prije i nakon edukacije nastavnika u školi, te nakon održanih satova u redovnoj nastavi; rezultati testova vještina;
- uspješnost u povezivanju s nastavnicima iz europskih zemalja (broj ostvarenih eTwinning kontakata i projekata);
- podaci prikupljeni na web stranici (ažuriranja, broj posjeta);
- medijska pokrivenost (broj članaka i izvještaja na internetskim portalima, broj članaka u tiskanim novinama, pojavljivanje na televiziji); prepoznatljivost na društvenim mrežama (komentari, medijska pokrivenost);reakcija ciljanih skupina (analiza ispunjenih upitnika); broj događanja (otvoreni dani, radionice u drugim obrazovnim ustanovama ) i broj posjetitelja.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marko Gradiček   datum: 1. 7. 2020.

Raspored

VAŽEĆI RASPORED - KLIKNUTI NA SLIČICU ISPOD:

 

 

 

 

 

RASPORED ZVONA (od 26.5.2022)

1. 8:00 - 8:45

2. 8:50 - 9:35

3. 9:40 - 10:25

(odmor)

4. 10:45 - 11:30

5. 11:35 - 12:20

6. 12:25 - 13:10

7. 13:15 - 14:00

8. 14:15 - 15:00

9. 15:05 - 15:50

10. 15:55 - 16:40


Tražilica



COVID-19

 

HZJZ NOVE ODLUKE:  18. ožujka 2022.

Mjeru dobrovoljnog samotestiranja učenika na SARS-COV-2 brzim antigenskim testova od petka, 18. ožujka 2022. godine potrebno je provoditi samo u slučaju pojave pozitivnog rezultata testa na SARS-COV-2 u razrednom odjelu.


  1.  Postupanje s oboljelima, bliskim kontaktima oboljelih i prekid izolacije i karantene - Objedinjene revidirane preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene/samoizolacije s osvrtom na osobe koje su preboljele COVID-19 ili su cijepljene;


  2.  Odluku Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o prestanku važenja Odluke o načinu korištenja dječjih igrališta i otvorenih sportskih igrališta te načinu bavljenja rekreativnim sportom na otvorenom za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19 i


  3.  Odluku Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.

(podrška vezano uz primjenu Modela i preporuka MZO-a za rad u uvijetima povezanim s COVID-19 u 2021./2022.  Uputa HZJZ-a za šk.g. 2021./2022.)

Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19

CARNET-ov Helpdesk 01/6661-500 helpdesk@carnet.hr

  • Dežurni epidemiolog u pripravnosti - HZJZ - 098 227 753

  • Higijensko-epidemiološka ispostava, Sesvete, Vesna Lovrečki-Hađina, dr. med. Adresa: Ninska 10, Sesvete Telefon: 385 1 2008 586

  • ​Stožer Civilne zaštite GČ Sevete, Trg D. Domjanića 4, Sesvete, tel: 610 16 24 ili 610 16 61;, telefaks: 610 16 60; e – pošta: sesvete@zagreb.hr


Oglasna ploča

Korisni linkovi
SŠ Jelkovec


Tražilica



Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju